Tuesday, March 25, 2008

ku mohon... 250308 10.02am

buat seorang teman yg pernah hadir dlm hati ku...

USAH LAGI KAU GURIS HATIKU..
KU TAK MAHU LAGI..
MERASAKAN HADIRMU DLM DUNIAKU..
PERGILAH DARI HIDUPKU !

ehsan dari album anuar zain ~ TINGGALKAN AKU ~

28 comments:

Ziana said...

mama..
nape nih??

kakdik sedih lak baca ayat2 tuh
:(

echah_syed said...

ziana >> mayb kita melalui fasa yg sama kakdik..tika & saat ini :p

~ biarlah rahsia..cewaaahhhh !

**Big HUGS**

muadzlife said...

eeeii napa ni ek??...
take care ok..

muahsss..*hugs n kisses*

kunadzri said...

salam combi..
bukan abg e ekk....?
takuuuttt... mana tau, kut2 ada kat mana2 yg silap...

awieworld said...

la, kenapa mama... jgn la sedih yer.. tp mama pun minat lagu group Hujan ek?// saya pun suka...lirik nyer touching la. nak beli album dia petang nanti...

mama jgn sedih yer...awie kan ada!! q:)

Jie said...

erk...lagu ni best gak!

Kris Dayanti - I’m Sorry Goodbye

Sebelum bertemu denganmu
Diriku bahagia
Semenjak bertemu denganmu
Ku makin bahagia..Semakin lama aku
Semakin tau tentang engkau
Sedikit kecewa
Ternyata engkau tak baik

Pertama tama semua manis
Yang engkau berikan
Membuat aku merasakan
Cinta sebenarnya…Semakin hari
Semakin terungkap
Yang sesungguhnya
Kumakin kecewa
Ternyata kau penuh dusta

Reff:
Maafkan ku harus pergi
Ku tak suka dengan ini
Aku tak bodoh
Seperti kekasihmu yang lain….

Terima kasih oh Tuhan
Tunjukkan siapa dia
Maaf kita putus
So thank you so much
I’m sorry good bye

Seribu cara kau membuat
Ku dengan puitis
Tapi kau lupa bahwa
Ku juga manusia
Yang punya mata
Perihnya hati dan perasaan……

Maaf aku pergi
Dan takkan untukmu lagi
(i’m sorry good bye)
Ku tak suka dengan ini
Aku tak bodoh
Maafkan ku harus pergi
Tak seperti kekasihmu yang lain

Terimakasih oh Tuhan
Tunjukkan siapa dia
Maaf kita putus
So thank you so much
I’m sorry good bye


muaahhh..take care

cikgu panji said...

jiwangnye combiku ini.Berputus arang nampak?Suruh dia pergi jauh2.Pergi..Pergi...

arsaili said...

alamak..refleksi diri sebenar atau sekadar sebuah lirik?

echah_syed said...

muadzlife >> maksu..biarlah rahsia ! macih maksu **hugs n kises**




kunadzri >> abg e rase sape ekk??? penat laa abg e nak layan bnda cam gini..adehh !



awie >> sedeh sket jerk macih awie :)

suke lagu ujan ekk.beli laa support our industry kan..





jie >> sedap lagu tu kann..mmg sesuwei sgt.macih jie..**big hugs**

aku mohon dia mengerti jie sbb aku dah letih dgn sume ni.. :(

echah_syed said...

cikgu panji >> dah kasi byk peluang tapi nak wat camne kan.jom nyanyi lagu..

"cukup sampai disini syg..sambung cikgu panji.. :p

**hugs**





arsaili >> lagu yg mane??antie punyer ker kak jie???

ikut persepsi masing2..hanya sekadar lirik pun bole gak... :D

manje said...

nape combi? ada org sakitkan ati combi ke? tak mo sedih2 yek...

echah_syed said...

manje >> lyrics lagu tu tersirat rase hati combi manje.. :(

tadi rase sedeh..tp skrg rase cam orait atas support kawan2 yg best mcm manje ni laa.macih yaa.. **hugs**

Along Arman said...

urm.. tiada lagi cinta.. yang tinggal hanya cEbisan² luka...

AbGJaS said...

Hi Combi,
Wah pilunya!! Err..boleh abgjas tau siapa insan yg dimaksudkan tu?

Abgjas teringat satu lagu lama Fauziah Latif yg ada bait macam lagu Anuar Zain tu..

'Aku tidak sudi melihat dia lagi, walau dalam mimpipun tidak ku ingini...'

Abgjas tak ingat tajuk lagu tu, tp part bait di atas cukup mengesankan...

Intan Rosnitta said...

Ngapa ni K.Combiku???
Intan ada buat salah yg x disengajakan ke? Atau K.Combi ada terasa hati dgn sesapa kot...

Isshhh ciannya dia...cik abg dah balik ke belum?? Jgn sedih2 ek.

~ Cayang K.Combi~

echah_syed said...

along arman >> kenangan megusik jiwa ye along..syg tetap ade tapi cinta tak mungkin lagi.. :(



abgjas >> seorang teman yg pernah hadir..berkongsi ceritera cinta..kisah suka duka tp malang skali..dia tak pernah menghargai erti persahabatan.. :)

lagu fauziah latif tu..teratai layu ditasik madu kot..best combi suke lagu tuu.. :)

a'ah mmg kalo bole nak lupe sume kenangan tika bersama..bole ke abgjas???




intan >> ade laa somebody tp bkn intan.. :)

combi dah orait ni..jom kita gi jumpa mama anis claim nasi lemak.psttt dia masak nasi lemak pagi ni :p

abg balik besok intan..

**Big hugS**

aNgRiAni said...

uhukuhukuhuk...samapai tak terkata rasanya kan kak...susah kan kalau owang yg tak reti bahasa nie kan...

caaayang akak...muaaaahhhhsss...

echah_syed said...

yani >> jom nyanyi lagu datuk pah"tiada lagi maaf bagi mu"


**big hugs**

Jie said...

tajuk lagu abgjas tu > Dia by Fauziah Latif

echah_syed said...

jie >> dia insan pertama yg ku cinta..

dia yg pernah membuat kubahagia..


ermm.. :(

Lily.Lulu. said...

kenapa nih auntie ..
siapa yg guriskan hati auntie ..
siapa .. ?
siapaaa .. ???

jaangan cedey2 yer
meh banjer makan eskrem
:)

echah_syed said...

lily >> orait jer..antie dah ok ni :)

macih lily..**hugs**

jom mkn sundae mcd toping ceklat..wow fav antie tu tau :p

UncleJ said...

hish..sapa pulak yg hang suruh pi ni combi? moskel gak saya ni...

nak teka boleh?

echah_syed said...

UJ >> combi rase bro pun tahu sape..aritu betol bro ckp kan..suruh combi break jer awal2.. :(

tapi tak sangka nak jd cam gini..mayb ade hikmah kot.. :)

combi ni yg lemah..buta kayu kot!

sume dah beres...so kita enjoyzzzzzz :p

suara said...

salam combi...
erm.. su tumpang sedih bila baca entry combi kali ni walaupun su tak tahu apa yg terjadi dlm kehidupan combi yg lepas... bagi su, sedih dan sakit hati mmg akan terjadi dlm kehidupan kita tapi kemaafan itu perlu utk melegakan hati sbb semua org mungkin buat silap, cuma kita tak tahu samada dia sengaja atau tak sengaja. hanya Allah yg tahu, kan? Tapi bolehkah combi maafkan dia?

Sbnrnya kemaafan bererti melupakan kesilapan yg pernah dibuat dan melepaskan kesedihan dari terus bertamu dihati. Tapi kemaafan tak bererti kita akan menerima dia kembali... mungkin tak mampu menerima hadirnya lagi walaupun hanya sebagai kawan... Tak mengapa sbb mungkin itu yg sebaiknya...

Su rasa bila kita memaafkan ssorg, seolah melepaskan satu 'sumpahan' agar kita semua aman dan damai menjalani kehidupan yg bila-bila masa saja akan sampai ke penghujungnya. semoga tenang itu kekal di hati...

jaga diri dan jaga hati ya. su sayang combi... maafkan dan lepaskan, jgn sedih lagi tau... muaahh...

echah_syed said...

suara >> bila berSUARA mmg tau ni adalah suara.. **hugs**

memaafkan & menerima kembali adalah sesuatu yg berbeza..macih su

insyaALLAH SATU HARI NNT COMBI AKAN MEMAAFKAN DIA..TP BKN MASA & TIKA INI su..

macih atas nasihat & takecare su combi appriciate sgt..**BIG hugs**

~ SATU PENGAJARAN KPD 'DIA'SUPAYA MENGHARGAI KASIH SEORG TEMAN ~

Aliff said...

terguris ker

echah_syed said...

aliff >> ni aliff sayang sayang sayang ker???

macih singgah sini..slm kenal yaa :)

nnt mama gi jjln sana ekk.