Thursday, March 27, 2008

satu sen 270308 12.05

operasi membongkar tabung,laci dan beg lame utk mencari duit syiling satu sen.1st april duit satu sen dah tak laku lagi.apapun kena gak simpan sket utk kenangan anak cucu cicit nanti... :p
duit syiling PATA 86 bernilai rm1 ~ 35th ANNUAL CONFERENCE APRIL 9-16 HB 1986
duit syiling rm5 ~ WWF gambar panda 1972-1992
duit kertas lama rm1,rm2,rm5 & rm10.yg special tu combi jumpa duit kertas satu sen yg dikeluarkan pada 1st july 1941.belakang duit tu kosong jer takde tulis ape2.fuyoooooooo lamanyerr !

8 comments:

muadzlife said...

wow..byk nyer combi kumpui duit2 lama...
baguih buat simpan anak cucu nih..:)

heheheh sampai dah kosong kat belakang tuh...
mmg kosong ke atau ilang ?

aNgRiAni said...

hehehehe...nak siket leh tak? boleh gak cover lunch ari nie...huhuhuhu....akak, mesti suka suki kan...abg dah balik tue...yehaaaaaaaaaaaaa nak lari...kang akak piat telinga yani...
:-P

echah_syed said...

muadz life >> mmg kosong..safe ink kot :p

ade lagik maksu matawang asing abg mmg suke kumpul..



yani >> ermm bole bole jom kita pekena cheese nan..:p

mmg la suka suki sbb lega sket takyah gi paso.. hiks :)

mmg nak kena piat tinger ni.. :D

cikgu panji said...

Tak ingat pulak tarikh 1 April tu. c panji pun byk duit satu sen tu.Esok, lusa dah cuti,30,31 Mac pun cuti (keputeraan sultan kelantan).Nampaknya tak dapat le nak tukar duit tu.Rugi..rugi...

echah_syed said...

cikgu panji >> tak gak rugi..bole buat kenangan utk anak cucu :)

dan yg paaaaling tak rugi cuti byk hari kat kelate fuyoooooooooo!

Mat Gebu said...

kak combiiiiiii!!!!!!!!!!!
mat pun suka kumpul duit2 lama, syiling2 lama, brg antik, termasuk brg kemas, baju kurung zaman dulu, kain batik zaman dulu, songket, brg tembaga, pinggan lama2...org lama2..ahaksss!!

echah_syed said...

matgebu >> org lama2..??? wow mmg bravo ko mat..byk koleksi ko ekk..nnt bila ko nak jual kasi tau combi arr..nak tumpang 2 kaki sbb tym tu mahal giler ooooooooooo :D


bole jadi harta karun 100 tahun akan dtg ni..:p

atau ko buka arkib..fuyoooo terkenal ko seantero dunia *p e a c e*

suara said...

combi buat koleksi duit lama erk... itu hobi abang ipar dan hubby su gak...
su pulak... hobi mengumpulkan duit dan menghabiskan duit dlm masa yang sama... hehe...