Wednesday, September 17, 2008

tagged tertunda lagik..

~ sambal belacan buah mangga.kat kelate sambal pauh..betol tak intanku..?? ~

bersukaria butterfly mama aimi ni..




3 PERKARA -RAMADHAN


BERIKAN PENDAPAT MENGENAI PASAR RAMADHAN DI KAWASAN ANDA.
tidak laa meriah sgt sbb kawasan terhad.makanan pun ala-ala jek.bolelaa utk org yg malas atau tak sempat nak masak..

APA YANG ANDA SUKA DI DALAM BULAN RAMADHAN YANG TIADA DI DALAM BULAN LAIN.

bulan ramadhan al-mubarak ni bulan muhasabah diri.kalo 11 bulan kita sibuk dgn aktiviti harian..bln ni kita cuba cari mase utk buat amal ibadat sebyk mungkin.paling sikit pun buatlaa solat sunat,baca Quran atau dgr bacaan ayat-ayat Quran kat tv ke radio ke atau pasang cd dlm kete.

yg paling combi suke ialah cuti masak waktu siang..sgtlaa nyaman ekeke (mmg dasar pemalas) pastu bln ramadhan ni bole manje-manje lebeh siket ngn huby sbb masak sama,buka sama,sahur sama,solat pun sama..sgtlaa best banget! (sahur gilir-gilir masak ngn huby..bole gitu hehe..)

SIAPA ANDA DI DALAM BULAN RAMADHAN INI

mesti laa berubah siket..jadi lebeh baik.lebih bersemangat,lebih memaafkan org lain & lebih penyayang gituu..tak caye? sukati korang laa.. :p


3 PERKARA-SYAWAL


KEUTAMAAN PERSIAPAN SYAWAL UNTUK...

mestilaa bab makanan utk tetamu.pakaian tahun ni mcm tahun lepas gak sume precious yg sediakan.sgt laa berbangga dgn my precious.thx so much darl.. combi terpaksa sediakan menu utk seminggu syawal sbb kita perantau kat sini marathon raye rumah ke rumah smpi tgh mlm beb..sgt happening :D

DENGAN SUASANA EKONOMI SEKARANG,ADAKAH IANYA AKAN MENJEJASKAN SYAWAL ANDA??

insyaALLAH sebelom ni pun kita beraya ikut kemampuan sendiri.doa combi sume dipermudahkan.amin

VISI SELEPAS SYAWAL...

lorr ade visi laa pulak..mcm biasa laa balik ke jadual asal.tapi yg pasti tahun depan combi balik beraye bersama bonda tercenta..semoga bonda dipanjangkan umo dapat sambut ramadhan & syawal bersama.. :)

combi takmo pass kat sape pun jua sbb bln ni combi sgt penyayang kuikuikui :p

*ngape mood merah ni arr..layan je !



7 comments:

Intan Rosnitta said...

Sambal Pauh. Ya betul... betul.. betul... (ckp mcm ipin dlm cite upin & ipin).

:)

ras-adieza said...

kira bulan ni bulan manja-manjaanlah ek. semuanya dengan huby, gilir2 masak sahur? bestnyer...

echah_syed said...

intanku >> pandainyerr combi :D



............


ras >> bulan kasih sayang sebenarnyerr.. :)

Mak Su said...

visi maksu lepas syawal adalah nak siapkan brg sekolah anak2 plaks, sorang tu naik ting 4, sorang ting 2, sorang darjah 6.... huhuhu

echah_syed said...

maksu >> kita tgu sale 'back to skool'... :p

berdebar tgu PMR result laa ekk :)

^aNgRiAni^ said...

berapa banyak taggie laaa kak...hiksss

rajinnnya

yani ni mnghitung ari nak balik kk
tak sabar nak beraya...ekekekekeke

kita lak yg lebih...kakak dah rasmikan dah baju raya di..siap taknak buka lagi tu...uhukssss

muahhhhsssssss...

echah_syed said...

yani >> ade satu jek lagik.. :)

sume taggie tertunda ni..

sama mcm precious asik dok counting gak :D

seminggu je dia balik yani :(