Tuesday, October 7, 2008

gambo jerr..

mane abahnyerr..?


cantek tak pic ni..??

anak mama laa weii..

anak abahnyerr.. :p

muahaha..

lenkali abah pakai baju hitam yer..putih terlampau laa :p


mesti basuh ngn sabun cap bola sepak ni..tgk baju abahnyerr putih memancar-mancar gituu ekeke :D

bole tak abah tuka topi ngn 'ketayap'... *sambil garu dagu*

hero..



gambo menceritakan segalanyerr..

layan jerr..

11 comments:

IBU KUMBANG said...

peace :)

echah_syed said...

IK >> sengaja post pic bebanyak sbb ketandusan idea suda ni.. :p

PerantauSepi1306 said...

canteknye suasana kat sini.... the sky, the mountain, the climate... peaceful and lovely...

jom pi sabah ;D hehehe

echah_syed said...

perantau >> kalo nak bawa hati yg lara sini laa tempatnyerr sgt damai.. :)

sila sila PS..!

Cakap Kosong said...

ni yang jeles nih.....makan jer

Cakap Kosong said...

ni yang jeles nih.....makan jer

echah_syed said...

CK >> ko patut jeles bila combi semakin mengembang ekeke.. :p

bila nak stop mkn ni..adehhh :(

combi tak dgr ckp ko ..tu yg makin membelon :(

sabo je aku..

Intan Rosnitta said...

10 tahun lagi intan pun leh posing mcm ni sbb masa tu along & adik pun dah besar...

Hihi

:P

echah_syed said...

intanku >> bila dorang dah beso rase mcm kengkawans jek..tu yg selalu over smpi lupe diri kuikuikui :D

tak sabo nak tgk along & adik beso nih.. :)

TokNabe said...

Latar belakang gambar2 ni memang menawan... hehe yang dok depan latar belakang tu pun menawan jugak..jangan kecik ati noo..

echah_syed said...

tok >> orait jek..kita sedar diri *sedeh :(