Monday, October 20, 2008

makan lagi..

sambal udang...

jelly ros sesuai time panas lit-lit gituu :p *merah my fav

ketupat nasi mkn ngn lontong...

nasi putih...

nasi minyak...


acar mentah...

kuah lontong...


kari ayam plus kentang...

pinggan mangkuk yg siap nak disimpan..

semalam combi buat makan-makan sket utk jiran sebelah menyebelah rumah yg belom bertandang pada hari raye tempohari disebabkan dorang beraye dikampung masing-masing.dikesempatan wiken ajak laa dorang dtg umah..masak alaa kadar jer :)

n3 ni utk shai yg nak tgk combi masak ape laa kunun..! malu laa kat shai combi ni main blasah & redah sajork :D

pic tetamu lansung tak snap..adehh kebizian tahap dewa suda.lagipun pembantu combi dah balik s.alam..*teda laa sejarah..(sedeh)

kesian aan dia yg byk membantu kat dapur..takpe nanti mama belanja mcD
*takmo topup credit sbb itu part sikakak

layan jerr..

20 comments:

AziS said...

sedap yer...nape tak jemput sayeee ;p

Cakap Kosong said...

kak combi , udang tu sedappppppppppppnyer.

echah_syed said...

is >> jauhnyerr LD tu yang oiii :p



.............


CK >> suke udang ekk..??

cikgu panji said...

sampai hati tak jemput kita....kempunan nak makan lontong.uwaa

echah_syed said...

CP >> bole selalu mkn lontong kalo kita berbesan nnt :p

kalo setuju nak booking terus ni.. :D

muadzlife said...

waaaa..sedapnya combi....

echah_syed said...

muadz >> thx maksu..lame tak jejln sini bz ekk :)

CikguZue said...

wa...sedap nampaknye.

echah_syed said...

CZ >> nmpk jer kot.. :D

IBU KUMBANG said...

ini yg nak pindah sebelah umah combi ni

echah_syed said...

IK >> lebih baik jgn..nnt kita asik dok bergossip pasal CK jek ekeke :p

Mak Su said...

hebatlah ni combi, respek kat combi

Intan Rosnitta said...

Nak rasa jugak! Udang tu mcm memanggil2 jek :P

Best... best...

echah_syed said...

maksu >> thx maksu..bole laa yg blasah & redah mcm gini :p


..........

intanku >> alaa intan..udang sambal jek tu :)

ras-adieza said...

jadilah...dapat jemputan untuk menjamu mata saja. huhuhu...

echah_syed said...

ras >> ola olaa mcm rajuk jek :p

takpe merajuk pada yg syg..meh nak hugs kuat-kuat :D

Jard The Great said...

ku sungguh terliur melihat makanan2 itu... hehehe..

echah_syed said...

jard >> nmpknyer combi suda berjaya mengude napsu ko jard.. :p

cikgu panji said...

combi,
berbesan??? hehehehehe

echah_syed said...

CP >> ngape tak sudi ekk..??

tau laa dia org hartawan ..istana centa kuning diraja..

kita ni sape laa pada dia..sebelah mata pun tak pandang..*majuk ni :(