Saturday, October 18, 2008

kreatif tak..??

pokok centa.. :)

pokok ni combi sgt suke..ditumpang mcm gini pun bole hidup subur.bumi ALLAH ni ulat dlm batu pun bole hidup !

pic ni combi snap dari bilik yg kami duduk tempohari..P1

nak panggey ape..?? gerai ekk

pinky..

bunga perpaduan..bole gituu *sukati jer

kalo ade yg tatau nama buah ni..baik gantung diri kuikuikui :p

yg ini pepel beb..

ni mmg bunga hidup..tp nmpk mcm plastik.sgt unik :)

combi mmg dah lame nak try main kaler mcm gini tp..

teda mase yg pree so smlm combi tido lewat dan...


jeng jeng jeng..

yezzaaaaaaaaaa..!

layan jerr..

lokasi : sekitar kundasang,ranau.

15 comments:

Cakap Kosong said...

tingin nyer nak pegi kundasang nih,memang dari dulu minat sangat.

echah_syed said...

ck >> dtglaa air asia skrg dah murahkan.. :D

arsaili said...

salam aunty..cam ne syawal yg berbaki...sibuk beraya lagi tak?

Jard The Great said...

yuhuu!!! sepa yg edit gmbr2 nih??

hehe.. tibe2 ku teringat plak lagu dusun bila terbaca Kundasang..

echah_syed said...

arsaili >> blom tamat posa 6 masih berbaki 2 hari.. :)

open hse masih berjemput ni..adehh tu yg tak siap2 posa :(


.........

jard >> ko rase sape jard..??

sedeh tau ko teda percaya combi yg buat.. :(

kalo combi nmpk gunung teringat satu gelaran utk linda nanuwil mase dia menang af itu hari..ape tu jard..??

kalo ndak silap bermula dgn huruf S...lupe laa combi.

Kamsiah said...

dah lulus dah tu,bermain dgn warna hehe

Adry said...

kundasang... best tempat ni... hehehe

Adry @ http://www.adrysabry.com

echah_syed said...

kamsiah >> dah lulus ekk :)

dah abis posa 6..??combi masih berbaki 2 hari lagik :(


..........


adry >> sgt laa nyaman..! :)

atinne said...

masih tak berubah di kundasang ya..
sekali pandang memang terus kenal..
dulu pergi sana tahun 2004...
still the same...
keep it up ranau...
i miss the serenity =)

Intan Rosnitta said...

Kalau guna kamera mahal, semua nampak real jek...

:D

benjamin said...

saya teringin nak ke kundasang sebab orang kata suasana sejuk

Mak Su said...

cantik2 semuanya

suara said...

salam combi...
suka su tengok gambar-gambar tu... unik.

echah_syed said...

atinne >> ade gak perubahan tp tak banyak laa.yg masih kekal sejuk tu sgt laa combi suke :)

thx singgah sini yaa.

..........

intan >> semangat pun lain intan hehe.. :D



..........

benjamin >> sila sila... air asia kan ade..!

cewahh mcm iklan laa pulak ni :p

thx singgah sini yaa.


..........


maksu >> thx maksu..luv u laahh :)


..........


su >> slm kembali su..

d magic of photoscape :D

PerantauSepi1306 said...

wuhoooo men men ngan kaler la sis nie.. hehehehe shanteksssss :D