Tuesday, October 7, 2008

merahnyerrr..

merah membara..!


berkabus bila disinari mentari pagi..

layan jerr..


9 comments:

stock market chart said...

not bad.

Intan Rosnitta said...

Pashmina raya ke tu? Merah menyala lagi membara!!!

:D

Kamsiah said...

amboiii...merahnya mak ngah...
merah my peberet kaler jugak..:)

IBU KUMBANG said...

ko kan kak combi, memang suka buat oeg jeles!

echah_syed said...

intan >> dah 4 tahun kot tp jarang pakai..maklumlaa tak pandai bergayo.. :p


merah membara centa kami !


...............


kamsiah >> merah tu berani..yer ker berani.yo yo oo jer combi ni ... :p


..............

IK >> jeles ker.. tu baru sket ade lagi ni sebulan baru abis dok tayang muka kami ekeke :p

gurau jer yang.. :)

Mat Gebu said...

ala...ala...ala..comeynyaaa....ishh3x kuss semangat, abg kalau tengok mesti dia timang2 kak combi nihh..ahakss, ampoon kak, selamat hari raya, maaf zahir dan batin yeaa!!!

echah_syed said...

mat >> timang..?? dia angkat terus campak ke bwh kot huhuhu.. :(

slm syawal mat..biskut mazola tu combi dah buat nnt combi post ekk :D

combi ganti kacang ngn peanut butter sbb malas nak goreng..hehe *mmg dasar pemalas tahap diva..*

Cakap Kosong said...

very da......lah kak combi

echah_syed said...

CK >> baik ko kasi abis ayat tuh.. :(

slm syawal ck.. :)