Wednesday, October 22, 2008

syukur..


syukur alhamdulilah..

combi & huby selesai menunaikan puasa enam dan combi dapat menunaikan puasa ganti sekali gus.

so hari ini combi rase sgt lega insyaALLAH semoga puasa kami diterima dan diganda pahala.amin

layan jerr..


nota : pic tu combi water painting dgn photoscape..prasan tak? :D

klik utk lebih jelas..

21 comments:

Cakap Kosong said...

alhamdulilah

Cakap Kosong said...

alhamdulilah

Jard The Great said...

hehe..aku pong sama.. dah selesai utang posa ku.. alhamdulillah..

echah_syed said...

CK >> lega sgt rasenyerr sbb tertangguh dek open hse..dan satu lagi takut bendera jepun naik hehe..
:p


...........


jard >> bagusnyerr dia..anak sape??dah berpunye ke?? ekeke :p

PENDEKAR said...

aminnnnnnnnnnnnnnnnn.....

kuIna Jentayutiara said...

syukur ya... selesai gak..

PerantauSepi1306 said...

alhamdulillah bestnye sis dapat pose 6 ye... :D

echah_syed said...

pendekar >> thx sinngah sini..

slm kenal yaa :)


.............


kuina >> a'ah rase mcm tak sure jek :D


............


PS >> syukur pada tuhan.. :)

SiS-lin said...

alhamdulilah,semoga berganda pahala turun ke kak combi n hubby..amin

echah_syed said...

lin >> insyaALLAH.thx yaa :)

Mak Su said...

lega ek, dah selesai ganti

echah_syed said...

maksu >> alhamdulilah lega sgt :)

Adry said...

Sama la kita kak...dah habis posa 6... dah merdeka... yeay!


Adry @ http://www.adrysabry.com

faridmw said...

salam.. syukur alhamdulillah.. tahniah saya ucapkan...

echah_syed said...

adry >> posa yer.. alhamdulilah.susah tau org lelaki nak buat benda yg sunat mcm gini :)

tabik springgggg !


..........


farid >> slm kembali..

thx farid..masih ade kesempatan ni bole laa buat..besok-besok kalo dah tak mampu nak wat mcm mane kan.

CikguZue said...

tahniah dan alhamdulillah...
saya tinggal sehari je lagi.

nordee said...

cam kenal je suasana kat gambar tu...kundasang kan?

echah_syed said...

CZ >> thx... go go CZ ! :D


.........


nordee >> yup :)

slm kenal.thx singgah sini yaa.

^aNgRiAni^ said...

tahniah kak...

yani time kat kedah dah demam panas...

sekarang dah ok dah...cuma masih batuk2 dan selesma...uhukkkkss

muahhhhhhhsss...selamat bercuti kak...

echah_syed said...

yani >> ola olaa deman ekk.kedah asik ujan jer .

minum ubat & rest :)

arini nak ajak abe gi jejln tp cuaca mendung.smlm byk kwsn banjir.

takecare yaa .

Lily.Lulu said...

Alhamdulillah auntie ..
semoga diberkati oleh-Nya
:)