Monday, January 25, 2010

aku bukanlah superman..!

~ bujang bersama si aniQ ~


"ayahku selalu berkata pada ku,laki-laki tak bole nangis...." begitulah antara bait lirik lagu anak-anak cilik yg comel dan ganteng dari indon kumpulan The Lucky Laki.sila klik disini...tapi lelaki juga manusia yg punya hati & emosi maka dgn itu gugur lah juga airmata anak bujang combi kelmarin.


setelah 3 minggu di kem maka tak terbendung airmata rindu bujang combi bila ditunjukkan klip video anak tumpang combi si aniQ.combi pun ikut sama menangis sbb combi dapat rasakan rindu dia pada semua org yg rapat dgn dia.aniQ mmg manja dgn semua org especialy huby dan bujang.asal nmpk dorang balik jer ke rumah dia yg duluan sibuk minta bukak pintu.


minggu ni combi dah janji dgn bujang nak bawa aniQ jumpa dia.perpisahan mengajar kita erti kerinduan dan kasih sayang.combi harap bujang akan belajar erti kehidupan yg sebenar kerana hidup ini terlalu banyak cabaran utk ditempuhi harus tabah dan kuat serta selalu berdoa minta kekuatan dari yg esa.

*bujang excited bercerita minggu ini dorang sudah mula dgn aktiviti dlm air :)


layan jerr..




12 comments:

cerpelai said...

Hoh.. Manusia mana yang tak pernah menangis... Keluar dari rahim je dah menangis.. Cuma lelaki ni ego dia mengalahkan motosikal Ego.. Lelaki beranggapan bahawa maruah ialah terletak di takhta antara yang tertinggi sekali...

@cu SaYaNg said...

iskh...kak echah oi..
mana de org yg tak nangis kalau dh berpisah...kena le 1st time berpisah...mmg le sedih nye tak terbendung..tak kira le laki or pompuan...feeling nye sama je..ahaks

eelobor said...

eelobor pn murah gak dgn air mata

rosnanie said...

salam
anak lelaki saya lebih mudah menangis berbanding anak perempuan sulong. Yang lelaki tu kalau tgk cerita yg sedih2 jer, mesti lap air mata, yg sulong tu siap gelak2 lg

echah_syed said...

cerpelai >> sbb tu ramai lelaki yg mati kena strok :(

echah_syed said...

acu >> a'ah betul tu acu :)

echah_syed said...

eelobor >> lelaki yg caring & loving selalunyer lembut hati.dan satu lagi lelaki atau wanita yg nmpk kasar diluar sebenarnyer sgt lembut didlm.begitu sebaliknyer jugak :)

echah_syed said...

ros >> ros..huby combi dgn precious pun selalu nangis kalau nonton cerita hindi atau cerita omputih yg sedih2..adehhh :p

dorang nmpk kasar pada fizikal tp sgt baik hati dan caring.

azieazah said...

Apaa...? nangis? alaaaa.... payah ler nak wat menantu cenggini... hikhikhik!

echah_syed said...

azie >> aku ngan abah dia pun bantai nanges gak :(

Mat Gebu said...

alahh, biasa lah lelaki nangis...weyy lelaki kalau nangis still macho okeyyy!! (tak caya luu tgk fahrin ahmad nangis...macho kan dia?).....kalau kak combi nangis..yg tu ceq tak mo komenn..mau banjir besarr kem tuuu...hahaha, amponn kak combi!!!...

echah_syed said...

mat >> fahrin buat ape pun macho mat...hiks :p

betul mat..combi kalau nanges habis banjir kem dah ler kem sebelah pantai jek..aduiii :D

jom kita bercanda ditepian pantai!