Thursday, October 15, 2009

papaDOM


papadom filem yg memenangi 4 anugerah pada FFM ke 22.anugerah filem terbaik,cerita asal terbaik,pelakon lelaki terbaik dan pelakon wanita terbaik.gandingan afdlin shauki dan liana jasmay sebagai bapa dan anak sangat ler cute.

posing ayu depan bilik nombor 2.. :)


kerusi no 10,11,12 & 13 sbb kami pergi anak beranak sahaja.

semalam kami anak beranak pergi menonton papadom.mmg kelakar giler dan ending cerita ini sgt mengusik perasaan kami sehingga menitis jugak airmata.apapun papadom simple,mudah difahami dan sesuai ditonton satu famili kerana disana ada pengajaran.bole tengok preview disini.

watak Liana sewaktu kecil dilakonkan oleh anak afdlin sendiri iaitu miasara.dan lagu 'miasara' adalah lagu ciptaan adflin khas utk miasara.jom ramai-ramai sokong filem kita :D

layan jerr..

edit : kutipan sebanyak rm 1 juta setelah 4 hari ditayangkan.




10 comments:

Mak Su said...

mmg suka ngan pilem afdlin... tp syg skrg maksu tak ada kesempatan nak gi nonton

@cu SaYaNg said...

acu lum smpt lg nk tgk
sabtu lps ingt nk nengok cite nie
sekali tayangan dh lewat sangat
so,cancel terus tgk cite lain
harap2 mggu nie dpt le tgk...

zeqzeq said...

..ada sesiapa yang sudi ..masuk pawagam..

abu muaz said...

karya afdlin kira ok juga.... kelakarnya tak menyakitkan hati, kelakar ori bukan yg terover.

echah_syed said...

maksu >> afdlin ni sempoi :)

combi pergi lepas maghrib sbb siang semua org bizi sokmo.

echah_syed said...

acu sayang >> best bole reles tensi :)

echah_syed said...

zz >> ko nak belanja combi dgn azie ke??

echah_syed said...

abu muaz >> kalau cerita yg berat combi tido jer dlm panggung :p

azieazah said...

Memang ada hajat gak nak pi tengok, sbb suka makan papadom dgn kari..hehehehe..!

ECHAH, I dah invite U as my blog reader.. sila, sudi-sudikan >> http://azieazah.blogspot.com/

TokNabe said...

popadom makan dgn nasi lemak.. sedap jugak noo...

papadom ni belum tengok lg.. :D