Wednesday, October 7, 2009

zoom in...!

ape ler gamaknyer yg huby dok skodeng tuu...

ni lagi sorang...dok skodeng jugak :)

takmoh ketinggalan gak..jom jom kita tengok !
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

wow.. sgt cantek terkedu seketika..(klik utk view)

subhanallah..nikmat mata anugerah illahi.. (klik utk view)

syukur pada yg esa.. (klik utk view)

~ klik utk view ~

sesungguhnye nikmat allah itu sgt banyak dan salah satu apa yg dirakam oleh kami ketika jingga mentari menyuluh awan dipuncak kinabalu.sesuatu yg sgt menakjubkan hanya lebih kurang 10 minit jer dan apabila cahaya jingga terbenam langit pun semakin gelap maka gunung semakin kelam diselubungi gelap malam.



sgt menyentuh perasaan kami ketika itu dan kenangan manis ini akan disimpan dlm memori kenangan.semoga suatu hari nanti apabila kembali ke kundasang kami akan merasai detik-detik indah ini sekali lagi.insyaALLAH.


layan jerr..



12 comments:

TokNabe said...

Susah nak dapat pemandangan yang menarik macam tu. Kalau ada pun bukan selalu berlaku. Bertuahlah mata yang boleh menikmati pemandangan2 indah seperti tu.

zany said...

bestnya......i miss kundasang


kak combi,
ibu bapa & anak2 yang sehati sejiwa gitu

CT Delima said...

Memang cantik permandangan tu...gambo no2 tu seakan gelombang omak yang akan memukul pantai. Nikmat Allah ni hanya sementara.harus hargai ia dengan sebaik2 nya.
Bila mau sampai kundasang...??

Mak Su said...

bila ler maksu nak sampai ke sinun agaknya

echah_syed said...

tok >> sekejap jer awan tu bila ditiup angin terus hilang.

gambo ni bujang combi yg ambek zoom in sehingga 75-300mm.mmg bole nmpk segala batu batan digunung tok.

cun arr kamera beso nih.

echah_syed said...

zany >> alhamdulilah.bos pun ok jek :)

echah_syed said...

ct >> a'ah mcm ombak.combi selalu tengok awan bila cuaca cerah langit biru seolah mcm ombak menghempas pantai.

air asia kan ade :D

echah_syed said...

maksu >> every one can fly bah..!

iklan airasia hehe :p

azieazah said...

I pun suka durian tauuu.. minat sangat...

AmyNa said...

hurmm...combi, baru ni myna ke kk, on da way balik singgah ranau...beli raja buah gaks...hurmmm...sedap sedap..huby memilih sambil makan...ihikss !!!

echah_syed said...

azie >> kat pbuntar byk dan murah.kalau dapat durian batu kurau lagi best :)

echah_syed said...

amyna >> kat ranau murah tak?? combi nak gi carik ni kalau murah hehe.. :)