Thursday, October 1, 2009

syawal ke 5 & 6

nak tahu rege bilik sila klik sini..

bilik P2 ni mmg port kami setiap kali lepak disini.

sejuk weii siok giler..

kat depan chalet ni betul-betul tersergam indah gunung kinabalu.

tak yah naik gunung pun bole sentuh puncak nyer..ekeke :p

cuaca sejuk perut asik lapo jek..

cantek kan chalet kat sini..



saujana mata memandang dari atas chalet..

kiut ler kunun tuu... :)

matahari petang..


mcm biasa arr posing sakan..

awan hampir menutupi gunung.masa ni angin kuat mmg sejuk banget..

syawal ke 5 & 6 combi dgn famili gi bercuti ke kundasang.mmg setiap kali cuti disini ler tempat kami lepak.suasana sejuk mmg best giler.dak milo ais pun suka ke sini jadi teda masalah nak bertegang urat memilih tempat bercuti.



combi dah booking awal bulan ramadhan lagi.kalau lmbt mmg teda harapan ler.chalet ni sentiasa full house setiap kali musim cuti.mmg menjadi pilihan ramai pelancong samada local atau pun dari luar.



combi nak minta maaf kat shai sbb tak dapat bawa dia sekali kerana bilik dah penuh.nx time kita plan awal sket ye.byk lagi gambo combi nak tempek kat sini nx n3.so tungguuuuuuuu !



layan jerr..



9 comments:

sebaliktabir said...

syoknyer.....teringin nak pegi...leh la akak jadi tour guide yer...heheh

@cu SaYaNg said...

wah best nye kak echah..
acu ada plan nk ke Sabah ujung thn nie..insyaallah le if x de apa2 aral...harap2 ada le rezeki nk b'kunjung ke chalet nie...cantik nye...

Syam said...

salam kak combi.. seronok betul beraya ye.. he..he..he..

slmt hari raya.. :)

Rumah Kuning said...

nak ikuttt.bestnye kundasang.........

zeqzeq said...

agaknya kalau menyewa soerang diri seronok tak?? sejuk...

lomentiknyaaa jelezzz aaarr

echah_syed said...

st >> bule..1jam kira cincai ler rm50 hengget hehe.. :)


.......

acu >> jgn lupa booking awal yer :D


.......

syam >> seronok = penat giler :)


.......


rumah kunung >> dah lame kita ajak kan.. (^_~)



........

zz >> sorang mesti tak seronok .boring!

Cakap Kosong said...

biler ler ader pluang nak pegi nih....selamat hari raya kak combi..

Abang Long said...

Romatik sungguh di luar kediaman. Kenapa tak ada gambar dalam bilik ? Opssss ...

echah_syed said...

ck >> slmt kembali..rindu banget sama kamu :)


.........


abglong >> amboi amboi amboi soklan maut nih :p