Tuesday, October 6, 2009

syawal ke 5 & 6 pt3

KAMI bukan K.A.M.I.E * jgn jeles ye shai :p

merah & hitam

"jgn pisahkan aku & dia.." cewahhh

phewitt..!

dak milo ais..

sengit baju huby sbb self timer 10 sec jek.tak sempat nak kasi betul itu baju ekeke :p

PEACE..!

gadis litar >> tapi....20 tahun yg lalu laa * ade yg muntah dgn stetmen aku nih :D

mini garden si dak milo ais..

lompat jgn tak lompat..! :D

KAMI pun geng MSJBOX bah..

me & my bujang..


siok giler kat kundasang walaupun time ni angin kuat.apapun cuti KAMI sgt happening.doa combi semoga KAMI sentiasa diberkati ,dilimpahi rezeki dan dipermudahkan semua urusan.
AMIN


layan jerr..


14 comments:

SYAbAR said...

Jelezzzzzznya I tengok combi sekeluarga selalu mkn angin..... Next trip ke mana pula?

Bila nak balik mai semenanjung pekena nasi kandar penang...

Adry said...

dua tiga bulan lepas saya duk Kinabalu pine resort ni... memang best!!!

echah_syed said...

SYAbAR >> mkn angin disini jer..dekat tak sempat panas ponggong pun :)

echah_syed said...

adry >> best kan..view gunung tu yg sgt menakjubkan ! :)

zeqzeq said...

PEwiiitt>>>sorangkerr

saya dok sebelah

..

chekdenoor said...

Salam,

Kalau chekdee nak jeles gak.... boleh tak...ukhusssss

echah_syed said...

zz << dok sebelah?? berani ke :p

echah_syed said...

chekdee >> salam chekdee..

jeles ke?? moh ler jejln ke sini :)

CT Delima said...

Ohhhh.... sungguh best sangat2. memang jeles ct tengok pemandangan kat situ lah combiiiii...



semoga keluarga bahagia ni akan kekal selama nya.

@cu SaYaNg said...

uwaaaaaa....best nye...
jeles tgk gmbr kak echah...

echah_syed said...

ct >> amin.combi kembalikan semula pada ct dan famili jugak.

echah_syed said...

acu >> acu lagi best dah smpi oversea lagik :)

azieazah said...

Ya.. tumpang tengok dan kagum..

Balik Parit Buntar ker raya tadi?

echah_syed said...

azie >> tak balik raya nnt ujung tahun cuti sekolah baru balik :)