Friday, January 9, 2009

melaka yg ku kenang..

bangunan merah yg hanya ade dimelaka bandaraya bersejarah..

bkt st paul..


cutekan pic ni sbb latar belakang cat yg dah terkopek..


pasu berukir ayat AL Quran..








tokoh2 islam yg termasyur dizamannyer..

didlm muzium islam..

aku & dia.. :p


bercuti mengeratkan lagi kasih syg..setuju tak?

AL Quran yg ade terjemahan dlm bahasa cina..



semua pic disini tidak menjadi kegemaran dikalangan org malaysia tetapi menjadi sesuatu yg sgt menarik dikalangan pelancong luar negara sbb semua ini tidak terdapat dinegara dorang..

so combi sengaja letak disini manala tahu kot ada omputih yg terbabas masuk blog combi ekeke :p

combi tak dpt nak beri keterangan setiap pic disini sbb combi tak pasti takut tersalah info..sape nak jawap! :p ~mesti norza senyum sinis kat combi :(

layan jerr..

4 comments:

kunadzri said...

salam combi... `bro' mmg suka sgt tengok gambaQ2 mcm nih sbb sejarah adalah kegemaran bro... Malah melaka tu mmg tempat yg tersangat bro suka visit. Tahun ni dah 5 kali pi... masih xhabis lg melawat. InsyaALLAH nak pi lg dlm bulan ni...

>> betui kata combi tu... Malaysian mmg ramai yg tak suka masuk muzium sejarah. Rata-rata mmg ramai yg xsuka sejarah... tupasalla ramai yg tak brapa tahu asal usul sendiri... nak kumpul salasilah keluarga pun malas... kan?

Maya said...

Tudia another holiday gallery. Biar gambar berbicara...

echah_syed said...

abg e >> aritu pun tak sempat lawat sume muzium sbb dah penat.tu laa nak kena pi lagi :p

mcm kena kat batang hidung sendiri jer luahan hati abg e tu.. :)

echah_syed said...

maya >> a'ah biar gambo berbicara sbb tuan punyer gambo dah bisu :p