Monday, January 28, 2008

karnival budaya negeri sabah 270108 9.31am

~ mama in brown ~


karnival budaya negeri sabah diadakan untuk memperlihatkan budaya etnik negeri sabah yg sgt unik.diadakan dipadang merdeka kota kinabalu,sabah pada 26-27 hb jan 2008 dan dirasmikan oleh Ketua Menteri Sabah Datuk Aman hj Musa.pertandingan nyanyian lagu tradisional diantara acara yg dijalankan sebelah petang.

nota jari: mama's da vogue maintain posing gak..hohoho

9 comments:

aNgRiAni said...

salam sayang kak combi...minggu lepas sibuk sikit...tu yg jrg gi blog akak...insya Allah minngu depan cuti mid sem sekali dgn cuti CNY...akak tak gi plan maner2 ker cuti2 malaysia ni...:-)

Lily.Lulu. said...

auntie kalau posing bergambar tetap same posingan nye ..

koollllllllllll
:D

echah_syed said...

yani >> plan ade tp lom kompon..

tu akak tag yani..hohoho

gegirl sihat??



lily >> menten gitu sbb nak nmpk slimm cecece :p

nak posing cm lain gak tp nnt over pulok mama's da vogue ni...

malu aihh..

cikgu panji said...

combi..lepas erobik,dah kurus sikit.hehehe jangan maraahh

echah_syed said...

cikgu panji >> dah kurus byk laaa :(

kasi petua nak kurus cm cikgu..bole??

menten cungggg.. :p

Mat Gebu said...

Amboiihh!!... laa ni jadi duta produk pulak kaa kak combi....antaranya :-)

Gambar1= Duta ethnik...fuu yooo, nasib baik tak kena pakai 'cawat'..ahakss.

Gambar2= Duta hidupan liar..lagi leer ganas, kira bini lion king lah niee...caya lah!!

Gambar3= Yang ni ceQ tatau duta apa, mungkin duta perabot taman kot..bantai jee lahh!!

Gambar4= Kalau yg nie, tauu dahh, sah2 jadi duta 'pearl grass"...mmg sesuaii....ampoonn!!

Ziana said...

mama!
tetap vouge!!
:)

echah_syed said...

mat gebu >> aku rase hg sesuwei jd pengulas sukan laa..betol dak??


semua pic aku hg cek very detail..gud la hg..tp yg aku bimbang takut2 taik lalat aku pun hg nmpk walopun aku x nmpk hhoho..

aku kasi cop sirim la hg mmg perfect bole jd chef...

caiyoolaa mat !!

echah_syed said...

ziana >> menten kakdik jgn idak.. :p