Tuesday, January 8, 2008

~ pearl n cristal ~





jom jamu mata...utk bloggers sume ni combi sengaja post pic pearl & cristal sabah...tak teruja ker nak mai sini....hehehh :p

6 comments:

Jie said...

weiiiiii..nk p ..nk p sabah...apa alasan aku lak ye...

nk p T'ganu aku bagi alasan belacan dah abis....nk p sabah nk bagi alasan ape lak combi oooo....:p

echah_syed said...

byk hg nyer alasan mokcik..kata jer nk jumpa aku yg maintain comey sejak azali nie...uishh itu pun susah !!!! :(

~ ajak abg mai mkn angin..dah byk duit tuu sejak jd mokcik teropong..

~ aku sakit tengkok dok lame sgt hadap pc ni tauuu..

Mat Gebu said...

Patut pun kak jie..juling terus tgk, lawa mcm kak lawa gitu..kalau letak dalam aquarium pun cun jugak benda2 pearl nie, boh dalam peti, konon2 gherta karunn lerr!!!

cikgu panji said...

Combi, cikgu-cikgu kat sek saya cakap, sapa2 yg pakai emas tu ketinggalan zaman sebab la ni ramai orang pakai kristal mcm ni.hehehe.

echah_syed said...

mat gebu >> ade jer hg ni tau..otak bergeliga sungguh..aku rase kalo letak dlm aquarium ok gak biaQ ikan2 tu prasan yg depa tu dok bersinar lip lap lip lap gituuu.. :p

cikgi panji >> kalo pearl yg ori mmg cantik dan mahal..kdg2 lebih mahal dari emas..

jemu gak asik2 dok pakai emas je ekk.. :)

TokNabe said...

ambo tengok biasa je... orang rumah tengok terbeliak bijik mata.