Wednesday, January 16, 2008

pertemuan...



mlm tadi combi pergi berjumpa dgn seorang blogger dari tawau sabah iaitu angriani atau yani..dia ditemani oleh suami yg sgt spoting moting..orgnyer hemsem dan peramah.pasangan muda ini mempunyai seorang anak pompuan yg berusia 3 thn.
combi baru jer kenal yani semlm dlm msjbox..tak sangka perkenalan yg sgt singkat hingga menemukan kami mlm td.mcm tak cayer kan..!! inilah suratan..
hampir 2 jam kami borak..mcm2 citer lebih2 lagi bila 3 org lecturer bertemu..combi tumpang angguk je laa..yani & suami lecturer kt kolej komuniti tawau..best sgt sbb ini adalah pertemuan pertama combi dgn kwn blogger dari sabah.
yani ni peramah & manja orgnyer..dua jam tak terasa tp kami terpaksa minta diri sbb hari pun dah lewat mlm.besok dorang akan balik ke tawau penerbangan mas jam 1.45 ptg.combi harap ini bkn yg pertama & terakhir berjumpa..apapun kenangan manis ini tetap tersemat disanubari.
utk yani dan suami timakasih atas kesudian pertemuan singkat ini...dan insyaALLAH pnjg umor combi akan ke tawau pulak.
nota jari : utk huby combi...TQ darl dgn izin combi dpt jumpa dorang... :)

19 comments:

OD said...

Salam Combi cayang...
Kan dakLan dah kata, Combi ni ada gam. Sapa yang kenai Combi terus lekat ngan Combi... jatuh cayang gitu... sabar je aku. Betui ler kata dakLan lagi, nak kena menuntut ilmu ni dari Combi... apa pengerasnya?

echah_syed said...

OD !!!!!!!! ade2 je..:P

pengeras ekk?? tiket tuk 2 org gi oz..bole yang??

~ cyg OD bah !!

Jie said...

amboii....patut aku sms pastu pun sampai tak moh reply..sedap berborak rupenya..bestkan combi....dpt kenal kawan..dpt jumpa kawan....

echah_syed said...

jie >> kwn yg ikhlas walaupun baru berjumpa dah rase cm bertahun kenal kan..hebatnyerr prasaan itu !!


~ dorang bz jie sbb terkocoh2 urus hal peribadi..tp kesudian berjumpa sgt aku hargai..terharu sgt.. :(

~ aku nak gi serendah bln jun & nak jumpa jun :)

aNgRiAni said...

kak combi...thanks pasal smlm...yani pun terharu gak...mcm tak puas jer, nak sembang lg dgn akak...ada kesempatan kiter jumpa lg...luv kak combi...

echah_syed said...

angriani >> welcome yani..a'ah laa.xpaa ade rezeki kita jumpa ekk.slm tuk huby !!

tingin jumpa girl..mesti cute cm ibu dia..:)

~ takecare ~

Mat Gebu said...

kak combi sedapnya gebangg...tu lah ari tu tak angkut sofa hikmat yg kak combi dok dgn kak jun tu..kalau dak, mesti leh sampai pagi sembang...cicak pun naik heran!!

UncleJ said...

hmmm..trend blogger dating dah berjangkit sampai ke sabah pulok....

ralat jugak masa combi balik sini tak jumpa kami nih...ingat boleh jumpa hari tu..tak de rezki kot..thn depan ler nampaknya..

bagus kan blogging nih? ramai kenal kwn baru...sapa sangka org yg kita baru kenal , dah boleh mesra mcm dah kenal lama....

muadzlife said...

nasib baik dah lewat malam..kalo tak mau ,ama lagi tu???huhuuu

echah_syed said...

mat gebu >> sofa tu x setaraf ngn combi..dia khas tuk chef cm hg yg rich n pemes je..

mmg cicak naik heran tgk combi dok lepak kt sofa yg mahal cm gituuu..

~ mat mmg penghibur !!

~ cyg kt hg bah!!

echah_syed said...

UJ >> mmg pun rasa ralat gak..xpaa pnjg umo kita jumpa..oitts mayb pertemuan tu disabah kot..sape
tau!!

jom pi sabah ikut junaidix n carneyz may 17-20 2008(promosi kt msjbox panel)

echah_syed said...

muadzlife >> dah agak dahh :P

bila dpt jumpa maksu nih??

norza said...

Hai. Ku tengok senyum korang berdua sama laa...itu la kut daya penariknya...hehe.

echah_syed said...

norz >> cm kembar ekk?? :p


~ novel baru nnt combi nak sign syg dr norz arr... :)

~ sign pak ungku bole dak?? :p

DUNIABUDIN said...

Combi... kalau jumpa kawan baru jangan lupa kawan lama tau... Kesian aku yang kesepian ni... Kirim salam kat Angriani @ yani tu, dan suaminya..

Lily.Lulu. said...

alaaa .. auntie .. meh dtg kl lagi .. jumpa kite pulak

echah_syed said...

budin >> abg bud tetap dihati..org kata yg baru disyg,yg lame jgn dibuang malah bertambah kasih gituu..


naper sume cm moody jer ni?? :(


lily >> insyaALLAH tguuuuuuuuuuu :p

TIRAI HIDUP said...

hang x yah kesian kat abg budin hang....konon kesepian...nyampahss haku...yg haku dok layan ni mender????Rupanya dia senang je hati dan goyang inul bontot mengatakan dia kesepian?????ni ni marah ni.....

echah_syed said...

tirai hidup >> hg kena tanye dia sendiri..apa maksud 'kesepian'itu??

buang karen jer jika ade 'org'disisi tetapi tidak memberi apa2 erti.

so..wat to do ! :p