Tuesday, January 8, 2008

~ pearl & cristal ~




ermmmmm....jom kita round tgk pearl & cristal sabah...mai laaaa !!!

8 comments:

Jie said...

aku mmg nk p sabah combi.... eee...geram giler nengok ni..aku takut je..p sana aku jadi giler..kehkehkeh...


erk..tak de ke peraduan apa² yg hang boleh bagi tiket pree p Sabah?

muahahaha....

Ziana said...

comei2 kan?
mase pi sabah thn lps ade gak sambar 4-5utas..

pasar ape tuh nama dia mama?
yg byk benda tuh?
kat town tuh?
lupa dah
:)

Lily.Lulu. said...

auntie ... masa saya ngan ziana g sabah .. dia borong paling banyak !!

saya borong ciputet jek .. hehehe
:D

Mat Gebu said...

Itu..gambaq yg last tu, tayang gelang kaa, tayang tgn...tau lah tgn tu halus, pastu ada mulu2 lakk tu...euuwww!!!!...ehem ehem..tangan sapaa lah empunya gerangan tu kan..

OD said...

Cantiknyaaa... cantiknyaaaa... cantiknyaaaaaaaa... suka gelang pearl dan kristal tu. Mahai tak Combi? Agak-agak, berapa fulus ana terebang nanti kalau ana mahu beli?

echah_syed said...

jie >> amboii nak tgu menang peraduan baru nk mai..mokcik drebar bas ni mmg target nk jd jutawan..pasai dok simpan duit dah berkoyan2 dlm bantal..

ziana >> yer ker 4-5 utas ..ntah kena denda aritu kt epot sbb over load bw kristal..psr pilipin kakdik..

lily >> tu la pasal kena dtg lagi skali ni..dtg laa..

mat gebu >> hg nmpk tgn aku tu noo..aku sengaja nk tunjuk tgn gebu aku kt hg pasai nk lwn hg yg sah2 gebu.. :p

OD >> cantekkan..nnt kalo od mai combi bw p sana..kita beli satu kapai..bw balik oz naa.

harga kristal ni ikut jenis batu..ade yg mahal dan ade yg murah..mcm kereta gak..hehehe

---> kelat said...

adeiiii combi... nape la kita dua x kenal last year... sbb last year... kelat g sabah bahhhh... huhuhu... kelat lepak kat promenade kk... wahhh.. sonok soping kat philipines market tuh... huhuhu... x puas la rasa nak g lagik... tp, tatau la bila... jauh sgt... sampe kena naek belonnnnnnn...

echah_syed said...

kelat >> tu laaa kena mai lagi dua tiga kali..cecece

lepak promanade ekk.dekat laa gi shopin mutiara..huhh juling bijik mata nengok mutiara bagai..

skrg lagi laa byk..sume latest trend..pearl campur ngn kristal..adehh

~ mai laa !!