Friday, May 16, 2008

happy teachers day... 160508 12.35am


a tribute to teachers

like a long lonely stream,
keep reaching towards our dreams,
moving on.. moving.

in our race to reach our dreams,
you have guided and led us all,
we thank you,we really do.

there's a place in your heart,
for the teacher one of all,
for the guidance they gave through the years.

when we part,there'll be tears,
but we will remember all those years,
that we spent with our wonderful teachers.

when we go separate ways,
we'll not forget the lovely days,
that we spent with our wonderful teachers.

combi nak ucap 'happy teachers day' kpd kawan2 bloggers sume..especially to...

my huby,my precious,yani,nan,daklan,toknabe,pakngah,manje,adiQue,cikgu zue,cikgu panji,mimi,zaza,azis adik2 combi serta ipar2 combi sume & mereka yg bergelar cikgu.tahniah & syabas tugas anda sgt mulia dan sesungguhnyer pengorbanan anda akan dibalas dgn pahala yg berlipat ganda.amin

poem diatas combi copy dari majalah smk st john by melanie.

12 comments:

CIKGU PANJI said...

Tkasih.Semoga kami diberi kekuatan untuk terus memikul tjawab ini.

Abang Long said...

Selamat Hari Cikgu. Siapakah cikgu yang combi paling paling suka dulu.

suara said...

Salam combi...

Su paling nak jumpa cikgu skolah rendah yg penah suruh su berdiri dan cubit perut su dulu. Tak ingat sebab apa, tapi rasanya sbb lupa nak buat keje rumah agaknya. Masa tu dajah 2 ke 3. Tak ingat sangat.

Cikgu Isa Senik. Penah buat jejak kasih tapi tak terjejak... huhu. Nak ucap time kacih kat dia sbnrnya sbb kerana pengalaman tu, su tak penah lupa buat keje sekolah lepas tu tau, walaupun bukan dia yg mengajar. :)

arsaili said...

salam hari guru buat uncle yer aunty

aNgRiAni said...

Kak...ucapkan wish yani kat abg yer...selamat hari guru...Ibu juga merupakan seorang guru kan...muaaahhhsss...megajar erti kehidupan...caayang akak...

CikguZue said...

saya ucapkan selamat hari guru jugak kat semua...esp cik abe combi...hehehe...

muadzlife said...

selamat hari guru untuk semua..
tanpa mereka siapalah kita..muahhhsss

Lily.Lulu. said...

selamat hari guru buat semua guru di malaysia ..

dah lama saya x berjumpa dengan guru saya ... auntie nak jadi cikgu saya jugak x ?

hehehehe
:D

azisazahar said...

tkasih akak...wat pe cuti2 ni ;)

Pak Ngah: said...

:: salam... selamat hari guru... sebab semua kita ni adalah guru... sekurang2nya mengajar dan mendidik anak2 atau anak2 sedara atau sesiapa saja... mengajar dan mendidik mereka di rumah... di sekolah atau di mana2 je...

Ziana said...

mama!!
miss yuuu!!
bz ek?

slamat hari guru utk sume family mama!!
:)

echah_syed said...

timakasih kpd sume yg tinggal komen kat sini..anda sgt combi hargai muahhh :)

kita akan jd 'cikgu' sepanjang hayat kann.. :D