Thursday, May 8, 2008

virus M ..... 080508 11.16pm

virus M telah menyerang ..so kita tgk makanan je laa :)

kalo kita dilantik jd duta delibake pun not bad gak hohoho :p

hari2 bole mkn tuna,tuna,tuna n tuna..mmg fav kita :D

bfast kita mase gi epot hantar my laling.. ni kat KKIA kalo terminal 2 takde delibake u..

jom jom jamu mata..pasni bolelaa gi intai2 kat delibake :)

15 comments:

zool said...

Wah bestnya..
Nak sikit

Zool
http://www.ligakampung.com/blog

Jie said...

u're rite..


virus M for Makan...Melantak!

tak sabar tunggu Along blk..nk g makan..makan...makan...!!!!

anak tak de sorang..nk g makan pun rasa tercekik , tak tertelan..mesti nk tunggu dia blk..

ishhh...bkn anak dok asrama tu kurus kering..mak dia yg dok rumah ni...hehehehe

muadzlife said...

heheheeh..jauh nya merebak virus ni sampai ke negeri bawah bayu...

heheheh layan combi..saya kat sini rasa lapo lak

echah_syed said...

zool >> jom jom zool :)

maceh singgah sini..slm kenal yaa :D




jie >> melantak tu yg sedapp..redahh jerr!

asik ingat kat along jer ekk..hg dok serendah tu mesti mak hg pun dok rindu :)

kalo mak aku bila dia nmpk ABC n CENDOL dia sedeh tingat kat aku..:(

dia tau aku antu ABC n CENDOL


muadz >> virus tak kenal sempadan nih :p

jom jom maksu!

aNgRiAni said...

wowowowow...setapppnyer...lapaq biler tgk gambar makanan laaa kak...kalau cenggini mcm ner nak kurus???? huhuhuhuhu

Jentayutiara said...

eeehhh combi... mcm prnh ku dengar, ku baca, ku tengok virus M nie... tp di mana ya??????? hehehe...

cepat sungguh merebaknya...

echah_syed said...

yani >> tu laa pasal..mesia mewah makanan :)

kat tawau ade delibake tak??a'ah gi cari mmg sedapp gilos :D




jentayutiara >> dimana ya???? a'ah melepasi laut cina selatan suda :p

Anonymous said...

local cartoon come back - http://jiwetempatan.blogspot.com/

Anonymous said...

introduce local cartoonist http://jiwatempatan.blogspot.com/

Pak Ngah: said...

:: salam... sesetengah org beritau... makan ni berpada2... jgn ikut hati... tapi masalahnya bila dah terasa sedapppp tu... mana nak dpt kawal woiii... hantam saja le... tak gitu?

echah_syed said...

slm pakngah..

betol pakngah..tapi bukan hari2 mesti mkn banyak..ya tak??

biasa kita mkn byk bila makanan tu fav kita jek :)

CikguZue said...

Dulu suka gak makan tuna. Makan dgn roti n salad. Tapi le ni, cam kureng skit. Tak tau la, knape...

CikguZue said...

Dulu suka gak makan tuna. Makan dgn roti n salad. Tapi le ni, cam kureng skit. Tak tau la, knape...

anaiz said...

sedapnyer tuna. nak buat sandwich tuna la lepas nih. huhu!!

echah_syed said...

anaiz >> combi pun giler gak tuna ni..adehh bila laa nak diet!:(