Sunday, May 11, 2008

moms day 110508 12.21am

happy mama days..

slmt hari ibu,mama,emak,mak,umi,mummy dan ape aje panggilan utk mereka yg paling special dlm hidup kita..

mereka bagaikan pelangi mewarnai hidup kita..

mereka bagaikan bunga2 yg mekar ditaman hati..

mereka adalah ratu hati kita..

hargailah mereka sementara masih ada kesempatan..

sedekahkan al-fatihah kpd mereka yg telah tiada..

tiada cinta yg suci setulus kasih mu..bondaku..

~ tak sabo nak balik kg jupe bondaku ..nak peluk,nak cium pp ibunda tercinta..

~ lmbtnyerr jun!

13 comments:

Jie said...

combi...terus terang aku ckp..semakin kita ni bertambah usia, aku rasa semakin rapat semakin memahami mak aku..mgkn kita pun sedang mengalami situasi yg serupa..

aku dah cal mak aku..eeemmm...sonoknya nk blk cuti sekolah ni

hepi mom's day 2u2 ...

echah_syed said...

jie >> betol tu..mcm aku ckp hidup mcm roda..

terkenang gak aku ni suke menjwp bila kena marah..so skrg bila anak2 buat cam gitu baru terasa hati..:(

apapun mak aku sgt kuat semangat..dia menjadi ibu tunggal bila ayah aku meninggal sejak thn 1977..

adehh aku sgt terharu..bole ke aku setabah dia.

---> kelat said...

epi mades dei maaaaaa... moga mama ceria salu... i lebiuuuuu...

Ziana said...

Mama...
Selamat Hari Ibu.......
:)

x saba nk jmpe mama jun nnt!
:)

CikguZue said...

hepi mum's day jugak

arsaili said...

salam hari ibu buat aunty combi..semoga dirahmati selalu

cikgu panji said...

happy mother's day untuk semua ibu walau dimana anda berada.

echah_syed said...

kelat >> maQaseh *hugs*

luv U2


ziana >> maQaseh *hugs*

insyaALLAH kakdik :)


cikgu zue >> maQaseh :)



arsaili >> maQaseh :)

amin.


cikgu panji >> yup :P

maQaseh :)

mad redo1 said...

selamat hari ibu...

echah_syed said...

mad redo 1 >> maQaseh :)

aNgRiAni said...

Kak combi...semoga kiter semua akan menjadi ibu yang sentiasa berbakti untuk anak2, keluarga, agama dan negara...huahuahuahua...bestnyer..siap ado majlis sambutan lagi tu...yani dengan mama yani mcam bestfriend...boleh sembang apa2 hal pun...caayang akak..muaaaahhhhhssss...

Anonymous said...

hepi mothers day.
luv ya~!

~p~

echah_syed said...

yani >> caiyoklaa!

yani mmg seorang anak,isteri & pekerja yg baik & rajin.. :)

mmg lucky laa sape2 yg punya yani..*hugs*



P >> maQaseh..

luv u2 *big hugs*