Saturday, May 24, 2008

hati ku semanis jintan.. 240508 3.01am


hati ku semanis jintan..bole??

hati ayam yg combi masak dgn kentang n jintan manis sebagai perencah utama..ok tak??

dah lama combi simpan pic ni tp segan nak post kat sini.masakan ni kegemaran famili & sanak sedara kalo bertandang kat umah combi.tak sempat nak hias sbb dah masuk dlm perut pun!

jom jamu mata yaa!

* mat gebu.. segan kat hg laa..combi ni amatur pa..cover line la tuh!

11 comments:

CikguZue said...

boleh tak combi senaraikan bahan dan cara nak buat lauk ni?
manala tahu boleh try2 cuba.

cikgu panji said...

sodappp nye...nampak mcm rendang.makan dgn nasi panas, mesti terangkat

Jie said...

nk try la juga combi..share2....la

aNgRiAni said...

kak combi...bagi laa resepi...nampak setapppp laaa...tapi nie mesti setapppp kan...huahuahua....cuti² sekolah nie adik ipar yg dok LD tu dok umah...alamak!!! kena laa masak sebab nan ni kalau ada adik-beradik dia suka makan kat umah...minta resepi kak..bole try nt...muaaaaahhhsss

*big hugs*

Jentayutiara said...

nampak sedap... tp combi Ceq tak mau resepi lambt nk leh mkan Ceq nk YG tu, tu, TU yg siap dah tu.........

echah_syed said...

cikgu zue >> combi tak pakai sukatan..men blasah jek :p

tp kalo nak cuba..no problem punyer :D



cpanji >> tu la pasal tkyah hias bagai skjap dah langsai pun :p



jie >> hehehh buat malu kat hg jek :p



yani >> bila lagi nak bodek adik ipar kan..ni laa mase :p

go yani go yani! *hugs*



kuina >> bole bole..sket dlm mangkuk dlm kuali combi huluQ naa :p

Lily.Lulu. said...

adoiiiiiiiiii !! auntiee ..
cedapnyaaaaaaaa

kite lapo nih !!
x lunch lagi

huwaaaaaaaaaaaaaaa
:( :(

echah_syed said...

lily >> cianyer dia..

nak kasi pun jauh nar laa ly :p

nadia yuna said...

sedapnyaaaaaaa!

suara said...

ujung minggu ni su ingat nak buat sup gear box tapi nak tukar nama masakan tu jadi 'sup kaki sekayu manis' sbb nantu su akan guna kayu manis... hehe
erm... tapi tak sesedap nama resepi combi la... rasanya pun mungkin lagiiii tak sedap...

echah_syed said...

nadia >> slm..

maceh singgah sini.slm kenal yaa :)



su >> suke2 je tp mcm sedapp nama tu hehhh :)

sup sekaki kayu manis pun ok gak :D

hati kalo goreng pun sedap tau :p