Wednesday, August 27, 2008

abstrak... 280808

bermain dgn kaler..cantekkan!

lukisan ni sebenarnye dilukis pada tiang bangunan yg sudah diroboh..combi sendiri pun tatau hasil keje tangan sape ni..tp mmg cantek dan sgt unik.pelukis mmg mahir bermain kaler! kalo diberi perhatian tmpt ni mungkin akan lebih menarik.

pada pandangan combi lukisan ni blom siap sepenuhnyer lagi..pelukis ni hanya volunteer dan sekadar mengisi masa lapang saje... so kita tgu hasilnyerr nnt..!
sabo laa ye.

lokasi : bersebelahan standard chartered bank kk.

6 comments:

aNgRiAni said...

kat mana nie kak?

shantekkkk

nak sungkai dengan apa kak?
kongsi2 laa resepi
:))

echah_syed said...

yani >> resepi..??jom skodeng umah datin jun & mat gebu hehehh :p

sebelah bank SC kk.

mmg kreatif idea org ni..

Kujie said...

mmg cantik pun...kaler2 dia menarik....cerah je mata nengok

echah_syed said...

kujie >> depa ni luahkan perasaan melalui kaler kan..baguslaa ekk :)

ari said...

salam. bangunan ni seingat saya bukan dirobohkan... ia terbakar.. entah tahun bila..tapi macam tak 'muziumkan' (tak pasti istilahnya .. sori) or dipromotekan. bangunan ni bangunan bersejarah.. ada kaitan dgn omputehla... so bg mengekalkan bangunan ni.. dorang simpan ja mcm tu.. kan bagus bikin parking.. hehheheheh.

echah_syed said...

ari >> slm kenal..

makaseh singgah sini yaa :)

a'ah mmg terbakar.combi rase akan dibuat sesuatu gak satu hari nnt sbb bila suria sabah dah siap tmpt ni tentu nmpk jelik :(

parking..??tak mungkin kot.