Friday, August 1, 2008

tmnet@streamx 020808 12.03am

alahai TMNET@STREAMX...

sakit kepala aka tension kita mai balik laa..adehhhhh line slow gilerr.kalo gi kk balik tuaran semula blom tentu bole buka page blog lagi..

ngape line makin teruk ni..rugi laa bayo tiap2 bulan mcm gini.kalo report then bole claim ade gak faedah.. ni hampehhhh!

tolonggggggggggggggg!

13 comments:

IBU KUMBANG said...

patutla rasa sunyi, teman tapi mesra kalu gi jalan2 kena naik kura2,,, hihi nanti bila kuda dah ok, datangla ye

Intan Rosnitta said...

Streamyx pun sakit kot... :P

ras-adieza said...

kak comb
kami kat sini pun lembab giler. Nak masukkan komen...ya Allah jenuh tunggu.

echah_syed said...

ibu kumbang >> tu laa lotih den tgu page nak gerak..nek lenguh bontot :p

ari2 combi try nak gi sana tp...adehhh jom kita bom itu tmnet :(

...........

intan >> byk mkn deroyan kot :D

umah intan pun tak leh gi :(

...........

ras >> samalaa tu combi dah siap mesin kain..baru dpt satu umah jek huhu..:(

aNgRiAni said...

jari yani macam nak krame jer...uhukkksss...

sakit tenat tul tenet nie...

naisyat said...
This comment has been removed by the author.
naisyat said...

alhamdulillah ... ingat kan kat tempat nat je tenet ni sakit ... nasib sama2 merasa ... sehati sejiwa ... wah!!

echah_syed said...

yani >> sakit hati n bontot laa beb :(

..........

nat >> aritu nat tagged combi ker??

satu bumi malaya ni tenet in tenat :(

CikguZue said...

alahai kesiannye..
takpe rehat2 dulu.

Jie said...

stimik ko pun dah jadi siput mcm aku gak ke?

meh siput tu kita wat masak lemak cili api...

aku pun mcm tu arr....geram gileer

azisazahar said...

sm la kat sini...byr mahal2 tapi service cam pakai dial up je...snailmyx betuiiii

IBU KUMBANG said...

xleh nak sama2 bom, saya pakai celcom broadband.. hehehe..

echah_syed said...

cikgu zue >> tu la pasal dia suh kita rehatkan pc sbb pc pun nak rehat bah :p

...........

jie >> siput teeeeeeeet tu ?? opppppss bole mkn ker??

...........

azis >> tu la kan..hampehhhh :(

............

ibukumbang >> ko team lain pi main jauh2 :D