Sunday, August 24, 2008

ribena plus laici... 240808

ribena plus laici..yummy beb! try laa.. :p

thx darl..muahhh !

12 comments:

tyka said...

wah sedapnyer.. pizza hut ker??

echah_syed said...

tyka >> gelas pinjam piza hut..tapi air sendiri bikin laa :p

IBU KUMBANG said...

sangat teruja... nak try jugak..

~Cinta Milo Ais~ said...

wahh...sangat menggoda ribena plus laici itu...nih yg nak berpaling tadah nih hehe

Mohd Fadzlikhan Bin Mohd Asari said...

fuyyooo....ade gak menu bru kat sini yer....ni nak kene sebarkan dekat restaurant stu malysia sruh mskkn menu bru..ahak....klu bln pose ni buat buke mest mnyegarkan....

pReciOus shaRihaNa iLesOr said...

oit!
pkai magazine org lak jadi lapik!
abes la basah mag tueeeee!!!!
biase tau!
:-P

p.s kate demam, minum sjuk lagi tueeeeeeeeeeeeeee!

echah_syed said...

IK >> try mesti ameer suke..ibu dia pong! :p

...........


cinta >> sedap weii..tuka tuka jadi "centa ribena laici" wahhh mcm best jek ekeke :D


...........

fadzli >> sgt best..mesti plus ngn ais baru cun !

kalo sebarkan jgn lupe credit kat combi tau hiks :p

echah_syed said...

p >> oits nmpk ker mag tu..?? amponn!

dah ok pun sbb minum ribena.ade vit C tau heheh

sedap tau yum yum !

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) said...

Salam perkenalan...
uih nampak best ler..tapi klu nak sedap mesti kene letak ais kan...huhuhu..terpaksa melupakan keinginan sbb tgh batuk...
Nak dekat puasa ni mesti lagi mencabar keimanan...

echah_syed said...

nrina >> slm kenal..

mesti letak ais baru cun :)

petua kalo nak cpt hilang batuk minum ais batu..betol !

ribena byk vit c..tetiba hilang selsema combi :D

tak bole jeling pun bila posa ekeke :p

Intan Rosnitta said...

K.Combiku,

Buat sendiri ke ni? Mcm best je.

Baru baik demam dah minum ais2 ek. Nanti sakit balik :P

echah_syed said...

intan >> badan ni tak bole manje sgt..nnt kita yg susah :p

blasah je..sedap weii :D