Thursday, August 21, 2008

semangat merdeka... 210808

MERDEKA MERDEKA MERDEKA !!!! dgn rasa bersyukur bangga menjadi rakyat malaysia :)

bendera berkibar diatas kren beb...!

marilah kita sama2 bersatu hati wahai rakyat malaysia walopun kita berlainan bangsa ,agama,kepercayaan & parti namun kita tetap dibawah satu bendera JALUR GEMILANG demi malaysia tercinta!

12 comments:

Intan Rosnitta said...

Berkobar2 K.Combiku. Intan baru fikir2 nak tulis n3 pasal merdeka tadi..hihi :)

Dah sihat ke kak?

~Cinta Milo Ais~ said...

yeahh..MERDEKA!!

aNgRiAni said...

TANGGAL 31
BULAN 8 57

...
best kan kak dilahirkan dlm bulan merdeka!

muahssssssss

comey gambo pegang bendera :D

Jie said...

wahhhh...dgn bendera pun dia nk jadi duta...hakha..

erkk...aku tiap tahun pasang bendera kt rumah...kiri kanan tu...

echah_syed said...

intan >> bln ogos ni sgt bermakna tau :)

blom laa intan :(

...................

cinta >> dah pasang bendera kat kete.. ??

...................


yani >> mmg best rase meriah smpi ujung bln kan.. :)

comey ker?? heheh

..................

jie >> rase mcm bersemangat tgk bendera merata rata.. :D

tahun ni bendera murah jer kan compared ngn dulu2..

kuInaJentayutiara said...

fuyoooo semangat oooo

Mak Su said...

wow! semangt sungguh, pnuh kren.

cikgu panji said...

31 bulan 8. 57
hari mulia.
negaraku merdeka..merdeka

arsaili said...

salam aunty..wahh ni baru berjiwa merdeka

IBU KUMBANG said...

Peace.... combi... MERDEKA

echah_syed said...

kuina >> mesti laa beb..kita kan contoh utk anak2 :)


............

maksu >> tu laa maksu bersemangat betul dorang..combi pun tumpang bangga :)


............

CP >> sedap laa sore ..nyanyi lagi skali.. :p


............

arsaili >> mmg tetap dan berpencen :)


............


IK >> P E A C E !!!!!!!!!!

i-chimera said...

macam rancangan fear factor pun ada jugak... naik atas kren, pastu pasang bendera...

apa pun... selamat merdeka jugak utk combi ya... MERDEKA!!!!!