Wednesday, August 27, 2008

ketam..! 270808

ketam sedang bergumbira..

ketam & keluarga mereka sedang beriadah diptg hari..


nasihat kpd mokcik & pokcik yg dah jadi ibubapa seperti diri ku & huby ku jua..'jgn jadi seperti ketam yang mengajar anaknyer berjalan lurus..

jadilah ikon kepada anak-anak kita sendiri.. P E A C E


lokasi : pantai teluk likas kk

14 comments:

Kujie said...

wah...cekuplah satu
masak berlada sedap tu..

aku suka ketam, tapi bab2 nk mkn kt kedai tu lemah sikitlah...

nk control ayu lagi..kahkahkah

echah_syed said...

kujie >> aku pun suke kalo ade org tolong kopek sbb aku takut gigi patah ekeke :p

nak pesan kat hg naa..jgn masak ketam kalo ajak aku pi umah pasai aku pun nak kontrol cun gak :D

sakurasa 2 said...

Dear sakura suka ketam rebus yang panas2 gitu...

Intan Rosnitta said...

Masak lomak cili api sodap tu! Nanti intan kopekkan utk K.Combiku... :P

echah_syed said...

sakura >> mmg sedap tp kulit tu yg combi al malasi.. :p


.............

intanku >> perghhhh mmg sedap kalo campur dgn nenas.. :)

combi mkn kuah dia jek.. :D

*syg kat intan tau..muahhh!

pReciOus shaRihaNa said...

nka ketam!
nak ketam!
nak ketam!

pReciOus shaRihaNa said...

nka ketam!
nak ketam!
nak ketam!

echah_syed said...

p >> nak ketam padi katne?? :p

Cakap Kosong said...

ketam itu makanan kegemaran ku.....sheeedap!!!

echah_syed said...

CK >> tolong kopekkan kulit..bole :p

~Cinta Milo Ais~ said...

ketam atas batu tu spesies yg boleh makan ke?hehe..

IBU KUMBANG said...

kegemaran ku jua... CK org kampung dia suka masak lemak.. adik dia ni suka chili crab.. hehehehe..

aNgRiAni said...

hehehehehe
akak gi situ nak tangkap ketam ker?
hehehehehehehehehehehehe

ari nie mc
kaki kejang...
adeiiiii

echah_syed said...

cinta >> tak bole kot sbb ketam liar..ekeke :)


...........

IK >> combi suke ketam lemak plus nenas tp combi mkn kuah dia jek :D


...........

yani >> gi tgk ketam ngn kapal yg berlabuh hehehh :)

kejang..??ehh mcm org kat sukan olimpik laa pulak :p