Friday, August 29, 2008

si kiut.. 290808

hisap jari je kerojenyerr.. !

~ aniQ ~


pada 120908 akan dtg aniQ genap 4 bulan dah..cepatnyer mase berlalu.
dah semakin bijak membuli semua org kat umah..asik nak minta dipegang je..dah pandai tgk katun n iklan kat tv :p

doa combi sudah pasti yg baik-baik belaka.. :)

13 comments:

IBU KUMBANG said...

Anak tumpang chombi kan? rasa muda jekan kalu anak tumpang besar ni... hik hik... kalu jalam bawak dorang mesti org ingat baru kahwin... boleh berangan ni Combi

echah_syed said...

IK >> a'ah baru 2 bln mama dia anto..bila sabtu n ahad rindu laa pulak :p

geram kat pp rase nak cubit jek :D

anak bujang combi..balik jer sek hadap bb aniQ ni dulu.. :)

rase2 org ingat cucu kot !

Cakap Kosong said...

sonok kalu dpt cium,mesti wangi

aNgRiAni said...

comeyynyaaa
uhukssss
nak gakssss
uuuwaaaaaa :)

echah_syed said...

CK >> bau bb ni kalo berak pun wangi jek hehehh :p


...........

yani >> keroje kuat-kuat..! :D

zany said...

salam kak combi

nama glamour dunia blogging selalu bertembung hari ni nak tegur.
Terkezut tengok umur akak yang dah 40++ tu, macam tak caye. Ada baby lagi hah...awet muda ye kak. Salute hah....

echah_syed said...

zany >> slm zany...

slm kenal..makaseh singgah & tinggal jejak lagik :)

oits jgn gitu bahh.. malu combi tau.bb tu bkn anak combi tp anak kwn combi :D

dah tua.. kilang tak productive lagi ekeke :p

Intan Rosnitta said...

Cutenya Aniq!
Mesti hensem besar nanti.

Dah lama x dukung baby ni..hehe :D

~Cinta Milo Ais~ said...

huhu...bila tengok baby rasa tenang je kan..seronok sangat. Ni yg rasa nak curik anak org ni muahahaha

echah_syed said...

intanku >> emcem cam papanyerr al arabi gituu :p

bila nak tambah intan ..?

..........


cinta >> kalo hilang si aniQ ni mesti ko yg curik.. :(

Adry said...

Comelnya... geram tengok kak... :D

Jard The Great said...

comel..comel...

echah_syed said...

adry >> cepat2 laa kawen..! :p

thx singgah ..nnt combi link :)

...........

jard >> hehe.. combi panggil dia butakk :p

thx singgah jacd.nnt combi link :)