Friday, July 18, 2008

aiskrim durian...180708 6.18am

2,3 hari ni line sgt slow mcm siput.so tak dpt round umah kengkawan.jd nak reles tensen jom mkn aiskrim hehe..combi beli aiskrim perasa durian ni sbb geram durian kat sini mahei benor.smlm combi tgk kat milimewa tuaran sebiji rm36 hengget oooooo :(

bior jek durian tu smpi buruk deme bole buat tempoyak sbb teda org yg sanggup beli..pandai ke deme buat tempoyak..?? hohoho sukati deme sbb durian tu deme punyekan.

17 comments:

manje said...

salam combi

emm kite tak penah g mkn eskrem doyan nih... tadi da singgah blog cp dapat 'makan doyan'... huhu doyan di sana sini...

aNgRiAni said...

salam kak
asal cakap cenggitu??? uwaaaaaaaaaaaaaaa
yani takde maksud apa2
pun...memang yani tak tau itu sekolah lawa
uhuksssssss
pasni taknak mengomen kat blog yani ker?
uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
nak makan eskrem gakssssssssssssss
:((

mama ranggie said...

akak..awat mahal sebijik durian tu!

Intan Rosnitta said...

Yg ni intan x terliur..sebab mmg x mkn durian. Mmg kontra betul dgn hb yg fanatik durian...org perak lerr katakan :P

Akak said...

Salam Combi...

Aiskerim derian tak brapa suka tapi kalau buah derian jgn tunjuk depan mata..

pu3nemo said...

mhl nyer dorian kt sn..
g la beli kt big apple,kan ade donut perisa durian..sedap woooo...

cikgu panji said...

org tak mkn aiskrem doyan le musim ni.org mkn buah doyan.sedappp hingga menjilat bijik...hehe

IBU KUMBANG said...

Mak ai.. mahalnya Kak chombi.. Adussss... kalu dah tekak nak.. kena usahakan juga tu nk makan hehehe

~ beaber ~ said...

hew hew hew katan yer diet ???

^_^ amik bau jer lewww

huhuhuhhu .......

thafiexq said...

sedap ke... waaa

naisyat said...

biaq bebenor .. mahey nyer...

erm.. dap eskim tue ... n sebeban la bau dia kalu dimakan ... nyammm!!

echah_syed said...

manje >> slm manje..

combi pun tak bape suke aiskrim doyan tp bolelaa sbb doyan punye pasal :(

combi suke perasa coklat

.....................................

yani >> lorr nanes laa pulak :D

.....................................

mamaranggie >> tu la pasal..tak gak kaya2 pun :)

..................................

intan >> tak mkn doyan..?? uishh nikmat donia tu beb :)

...................................

akak >> samala kita..tp skrg ni kurang dah sket almaklumlaa :D

echah_syed said...

pu3nemo >> a'ah nnt mama gi beli byk2 :p

...................................

cikgu panji >> ko mmg dengki kat combi kan kan :(

....................................

ibu kumbang >> nnt nak cari kat ranau walopun kena bayo duit minyak tapi puashati :D

.................................

beaber >> ambek bau kat eskwem dah huhuhu.. :(

..................................

thafiexq >> buat buat jek sedap..walopun hehe :)

.................................

naisyat >> a'ah mahal bebenor :)

slm kenal yaa.makaseh singgah sini :)

suara said...

dah lama tak makan ais krim... huhu...

echah_syed said...

suara >> yer ker..?? jage body laa tuh :p

Lily.Lulu. said...

cedapnyaa eskrem
nak cari eskrem cokelat laa mcm nih
:D

echah_syed said...

lily >> fav antie yg ceklat sebenarnyerrr :D