Saturday, July 19, 2008

moktan.. 190708 8.19am

awak : salam.bwk mai alamat,nak pos rambutan.hehe
combi: ws.. kita main2 jer..
awak : sungguh2 ni.bagi alamat..
combi: lorr susah ....... je tau.kita yg rase segan :(
awak : tak susah pun tumpang huby nak pos brg esok..
combi: rezeki jgn ditolak..makaseh yaa :D
awak : ok.betul2 bagi alamat ye..

combi tgu kotak ni dari hari isnin lagi.alhamdulilah smlm (jumaat) baru sampai.mmg rezeki dpt mkn moktan org jauh kirim.mmg jauh dari negeri cik siti wan kembang.

amboi..! moktan ni merasa dia nek flyte seberang laut cina selatan.pengirim dia bila pulak :D
makaseh banyak2..terharu combi kwn yg hanya dikenali dialam maya terasa sgt dekat dihati.insyaALLAH pnjg umo bln dec nnt combi nak gi sana..harap time tu buah dukong sedang meranum !

satu kotak beso weii..murah rezeki awak.amin

19 comments:

CIKGU PANJI said...

Kita dtg nak makan strawberi. OO...moktan pun ada. Opss moktan ni masih di tangkai tapi udah layu...tak lalu le nak makan.

IBU KUMBANG said...

Wah... bestnya dapat moktan... saya pun tengah makan moktan ni hehe.. best.. best!

azlanlin said...

Daklan nak jugak separuh drp rambutan tu..nak alamat tak? (mengofferkan diri dengan purak2 muka tak tau malu wehhh...wakakaka)

aNgRiAni said...

akak yani pun nak laaaaaaaa
uhuksssss
kempunan
ari ni yani rasa emo jer
uhuksssssssssss
bestnya makan moktan
:))

have a nice wiken akak
muaahhhhsssss & big hugs

echah_syed said...

cikgu panji >> pi main jauh2.. :(

..........

ibu kumbang >> mkn jgn tak mkn hehe.. :D

.............

daklan >> minta dgn toknabe kat umah dia pun byk tau hiohoho.. :p

..............

yani >> ngape beb..??jom reles tensen mkn donut..nak?? big apple ade bagi voucher utk merdeka month tau..jgn jeles :p

TokNabe said...

Seronoknya dapat buah moktan...makan, jangan tak makan. kat sabah camner dgn arga moktan ni sekilo. Kat sini harga dah jatuh merundum.
.....................................

TokNabe teringat buah bambangan kat sabah dulu. Bila musim dia agaknya yek?

echah_syed said...

toknabe >> kat sini sumenyer mahal..yg murah buah curik kot bayo ngn keberanian hehe.. :p

bambangan yer..sentiasa ade kot sbb combi nmpk jeruk dlm botol sentiasa ade kat paso :)

combi tak bape pandai mkn..tp mkn stil mkn hehe.. :D

suara said...

su pun dpt makan moktan dr kg... mak mertua kirim masa abg ipar dtg sini... alhamdulillah...

echah_syed said...

su >> rezeki laa tu :)

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

rezeki, rezeki, murah rezeki. sekarang ni tengah musim kot, kat ofis kak rose pun ader orang bawak

Akak said...

salam combi...

lama tak sebut moktan, sejak kawin org Johor asik dok sebut rambutan, hehe moktan oh moktan..

murah rezeki sipengirim..

echah_syed said...

crazy beauty >> kat sini lom musim :(

..............

akak >> combi pun dah lupa sebut moktan..ade kwn kita kat sini yg sebut.. hehe :)

aminn.

kuInaJentayutiara said...

moktan g sabah nek belon ... huhuhu

thafiexq said...

i wish... saya leh makan.. waaa

echah_syed said...

kuina >> mesti berbangga moktan tu ekk :p

.........

thafiexq >> mkn jek sementara bole mkn :D

Lily.Lulu. said...

betol tuh auntie .. rejeki jangan ditolak

:)

echah_syed said...

lily >> betol tuh :)

zany said...

salam,
lawak tul tengok moktan naik belon. Ntah2 pos charged, lebih drp rega 5 kilo moktan. Apa2 pun ukhwah tu yang mahal tak boleh dijual belikan.

echah_syed said...

zany >> slm..

slm kenal..maceh singgah :)

org dgn ikhlas hati nak anto..rezeki jgn ditolak walopun dah separuh darinyerr buruk :(

betol tu kwn dimaya tp dekat dihati.